نارسایی کلیوی با 16 درصد از عملکرد کلیه است هر نوع درمان های دیگر علاوه بر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 16 درصد از عملکرد کلیه است هر نوع درمان های دیگر علاوه بر دیالیز وجود دارد

نارسایی کلیوی با 16 درصد از عملکرد کلیه است هر نوع درمان های دیگر وجود دارد علاوه بر DiálisisSe می دانیم که دیالیز شایعترین درمان برای نارسایی کلیه اشکال، اما اگر بیمار نمی خواهند به را و یا نمی توانند است؟ آیا درمان های دیگر علاوه بر دیالیز برای نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 16٪؟

در واقع، دیالیز است تنها راه برای درمان نارسایی کلیه نیست. پیوند کلیه یکی از بهترین گزینه های برای بیماران مبتلا به نارسایی renal.Excepto پیوند، برخی از روش های درمانی دیگر نیز ممکن است جایگزین خوبی برای دیالیز وجود دارد، همه آنها در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس است و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد renal.Como با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین در اینجا من به بعضی از جزئیات در مورد طب چینی ارائه دهد.

طب چینی است هزاران سال از تاریخ در چین، صدها نفر از گیاهان در آن وجود دارد و به طور گسترده در درمان این نوع درمان مورد استفاده قرار enfermedad.Pero است یک نقطه ضعف است که آن را به زمان طولانی برای درمان بیماری completo.Así در نتیجه به از بند باز کردن اثرات درمانی قابل توجه خود را و کوتاه شدن زمان درمان، مردم یک سری بر اساس آنها اختراع کرده اند china.Entre پزشکی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان معروف ترین است، می تواند بهبود عملکرد کلیه های تعمیر کلیه ها و حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه از یک آسیب mayor.Así با کمک این درمان آسیب دیده، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه عملکرد کلیه ممکن است 16٪ شانس برای جلوگیری از داشته دیالیز.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان تابع نارسایی کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: